کتاب مترو 2034

اثر دمیتری گلوخوفسکی از انتشارات کتابسرای تندیس - مترجم: فربد آذسن-داستان فانتزی

سال 2034 است. از حوادث وادنخا و مأموريت آرتيوم و همراهانش که به نابودي موجودات تاريکي و زيستگاه‌شان منجر شد، يک سال سپري شده است.
در آن سوي ديگر مترو، ساکنين ايستگاه سِواستوپولسکايا روزانه در حال دست و پنجه نرم کردن با تهديدات و مشکلات جور واجور هستند. سرنوشت ايستگاه‌شان به محموله‌ي مهماتي است که رو به اتمام است. مفقود شدن کاروان‌هاي عازم به ايستگاه‌شان و قطع شدن خطوط ارتباطي با ايستگاه‌هاي ديگر هرچه بيشتر از قبل آن‌ها را به آستانه‌ي نابودي نزديک کرده است.
براي حل اين مشکلات، گروهي کوچک به مأموريت اعزام مي‌شوند: احمد جوان، هومر پير که رؤياي اديب شدن و جاودانه کردن بخشي از تاريخ را که خود در آن زندگي مي‌کند در سر دارد، و در آخر شکارچي که زماني در ميان موجودات تاريکي گم شده بود، ولي اکنون با هويتي جديد و غيرمنتظره به جمع انسان‌هاي مترو بازگشته است. در طول سفرشان، ساشا، دختر مردي تبعيدشده که قبلاً فرماندهي يک ايستگاه را بر عهده داشته، به آن‌ها ملحق مي‌شود.
با کشف آثار يک بيماري مرگبار که در صورت گسترش يافتن، امنيت کل ساکنين مترو را به خطر خواهد انداخت، مأموريت اين گروه کوچک وارد فاز جديد و حياتي‌ مي‌شود و در صورتي که در انجام آن با شکست مواجه شوند، قربانيان ناکامي‌شان ديگر به ساکنين سواستوپولسکايا محدود نخواهد شد...


خرید کتاب مترو 2034
جستجوی کتاب مترو 2034 در گودریدز

معرفی کتاب مترو 2034 از نگاه کاربران
Ð Ðμ Ð ± ÐμÑÐμ Ð½Ð¸Ñ ‰ о Ð¾Ñ Ð¾Ð ± Ðμно в N N € Ñ D ° внÐμниÐμ Ð¿ÑŠÑ € вР° N، D ° книгР°. Ð'ÐμÑÐμ Ñ D · Ñ DD мукРно оÑ، Ð¿Ñ € NSN N، DN، Ðμ Ð¿Ñ € оÐ'ÑŠÐ »Ð¶ÐμниÐμ. DN D ‰ о оÑ، N D »ÑƒÑ ‡ DD» оÑ، о Ðμ в ÐºÑ € D ° Ñ € нРدرجه سانتی Ð¿ÑŠÑ Ð²Ð ° N ‡ D ° N N، нÐμ N N، D ° нРدرجه N N кРدرجه سانتی но кво، D · D ° Ñ ‰ ð о кРدرجه سانتی к! D \"ÐμÑ € оиÑ، Ðμ Ð ± N N ... D ° Ð'Ñ € уги، N ÑŠÐ²Ñ Ðμм оÑ، Ð'Ðμл нР° N € Ð ° D · D »DN ‡ нРدرجه D Ñ ​​€ N، Ð¾Ñ DN، Ð ± ÐμÐ · N ÐºÐ¾Ñ N، о قلع Ð¸Ð³ÑƒÑ N N € ноÑ، можÐμÑ ... мÐμ Ð'Ð درجه سانتی минÐμм. Ð'ÑŠÐ · D »D ° гРدرجه سانتی м по-гол Ðμми нРدرجه سانتی нРدرجه سانتی Ð'ÐμжÐ'и 2035!

مشاهده لینک اصلی
ترسیم آینده سیاه و سفید گلوچوفسکی پدیده ای است که در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او دو کتاب که به زبان سوئدی ترجمه شده است نوشته شده است، یک FPS با ویژگی های RPG راه اندازی شده است و یکی در حال توسعه است، و آخرین بار من اخبار مرتبط را چک کردم، بنابراین نویسنده با برخی از مهم شرکت فیلم در مورد حقوق فیلمبرداری. اجازه دهید ما هنوز هم امیدواریم که این پروژه در زانوهای Uwe Boll نشود. سال گذشته من یک نسخه از Metro 2033 را دریافت کردم، یک تبدیل خیلی خوب یک فروشنده آماتور ttare. من کتاب را دوست داشتم شخصیت اصلی آرتیوم است شخصیت تقریبا مرد نمی تواند خشمگین چرا که او دارای کارشناسی ارشد نمی نگا ¥ ¥ چشم انداز و یا نقص جدی و بدون اقدام به عنوان یک لنز که از طریق آن ما می بینیم Gluchovskijs آخرالزمانی شهرهای جهان، یک vä اصلی به رغم این واقعیت که آن را در حال حاضر بسیاری، که بارها در هر دو کتاب، فیلم و بازی استفاده می شود اضافه شده است. آنچه که من با Metro 2033 قدردانی کردم، فضای و فشارهای در حال تغییر استرس فکری بود و چشم های کسی در گردن داشت. چیزی که من فکر کردم کمی کمتر درباره مکان و مکان معرفی شد. کاراکترهای جانبی هر یک به طور یکنواخت بدون آب و هوا قبل از پایان، و ایستگاه های مختلف متفاوت بودند. مترو 2033 اساسا مقدمه ای بر این جهان است و با اولین رمانش که نویسنده به ما نشان می دهد تا آنجا که ممکن است. پری داستان شعر این کتاب بود، در حالی که پایان سریع و ناگهانی بیشترین نقطه را برای کرایه Artyom داشت. Meteor 2034 از سوی دیگر کوچکتر است و محدود به شخصیت های دور، ایستگاه ها و هیولاها است. و من فکر می کنم این یک حرکت هوشمندانه است. تا سال 2033، یک نگاه اجمالی ماکروسکوپیک در سراسر جهان، پس از آن یک نگاه اجمالی میکروسکوپی چند روز در زندگی سه تا چهار نفر است. این کتاب خیلی کوتاه است و شما می توانید پاشنه های آن را قبل از اینکه اهمیت پیدا کنید بخوانید، اما با وجود این بیشتر از 2033 به یاد ماندنی است. این بیشتر یا کمتر وسوسه انگیز است و اگر هر نویسنده به آن موافق باشد، اشتباه است که آن را در هر سه گانه اجرا کنیم. För من فکر نمی کنم این کتاب را förmedla به خواننده är چگونگی نبرد حماسی بین جهش و چند باقی مانده människorna ¥ ¥ GA R (عمل är در واقع ضعیف ترین طرف کتاب)، اما چگونه آخرالزمان ظاهرا مرد کمی بود، چگونه او را متوقف امید کرد، بدون اینکه او را ترک کند و به مرگ بگذارد. انسان به تاریکی زمین عادت کرده است و وقت آن است که به پایان برسد، اما زندگی روز به روز به آرامی می رود. گلوچوفسکی به فلاسفه سرگرمی خود متهم شده است، اما من فکر می کنم که ویژگی های فلسفی او اغلب مناسب است، حتی اگر آنها همیشه به همان اندازه عمیق نیستند که ممکن است بخواهید. Världens تحت درمان ¥ نانوگرم در ¥ قطعا به نظر می رسد överlevarnas tänkande و شخصیت هومر یک موقعیت خوب عمل است، för او روز قبل از پایان به یاد، او می بیند nutids خود mörker و او می تواند با آن قایق ارتباط برقرار کند، او می تواند با کلمات بیشتری نسبت به \"خوب\" و \"â €\" مقایسه کند. من این واقعیت را دوست داشتم که Homeros کسی است که با اسلحه ماهر است، اما به جای استفاده از کلمات برای تلاش برای پیدا کردن چیزی (¤ دوستی که در کتابی که به او گوش می دهد به سختی کسی وجود دارد). درست همانند پیشینیانش، سال 2034 با یک میناتوری معمولی نفوذ می کند، اما کتاب را غم انگیز و یکنواخت نمی کند. بخش درست است، گرفتن و میل به زنده ماندن قوی است. 2034، با این حال، به طور کامل وسوسه نیست، زیرا ما می دانیم که چه چیزی از Artyom و Dark گرفته شده و پایان به وضوح روشن است، بنابراین من منتظر به عنصر بعدی در سری. Metro 2034 بهترین کتابی است که من این تابستان خواندم. واقعیت این است که رقابت کاملا bedrövlig شده (از جمله، من این تابستان läst فلاپ شکم به عنوان سایه ولگرد از Pehov و دیگر Thingâ € دارند | توسط Colfer) بدان معنی است که مترو 2034 är än بیشتر minnesvärd فا من باشم بالاترین امتیاز.

مشاهده لینک اصلی
جهان همانطور که می دانیم دیگر وجود ندارد â € \"مجبور شده توسط بمب اتم، بازماندگان در مترو مسکو، که در این مورد شد دقیقا برای از هم اکنون در زیر زمین تعیین می کنند، بازنشسته و زندگی می کنند زندگی خود را. اما این زندگی را حمل خطرات آن â € \"جهش و موجودات عجیب و غریب را ساخته اند که خود را در سطح راحت، دوباره و دوباره به داخل زمین، بلکه از بیماری مردم از مترو هستند â € برابر ارایه نمی کند\" و مبارزه برای زنده ماندن. اول به پوشش: من آن را بسیار دوست دارم. تاریک، تاریک کاملا متناسب است. از آنجا که ناشر است دوباره مشکل زیادی gemacht.Nun به محتوای: میر می افتد آن را کمی سخت به پیدا کردن کلمات درست، اما من بهترین من سعی خواهم. اولین چیزی که کمتر دوست داشتم این کتاب با بیش از 500 صفحه بسیار نازک است و من آن را نمی فهمم. متاسفانه مدت طولانی آن بود، که خیلی زیاد اتفاق افتاده است. شما می توانید برخی از passages را بدون شکستن کتاب را حذف کنید. همچنین، همانطور که در متن تاشوئی ذکر شد، کتاب را واقعا بی رحمانه پیدا نمی کنم. این ممکن است یک تردید باشد، اما من فقط چیزی را از دست می دهم که متن آن را وعده داده است. حتی پایان خیلی ناگهانی بود و به نوعی نه به عنوان خوب است â € \"شما می توانید ترک کند، اما من یک gewünscht.Nun کمی متفاوت برای بهتر من hätte. من واقعا ایده پشت این کتاب را دوست دارم من همچنین سبک نوشتن را دوست دارم، شما نمیتوانید در مورد آن حرف بزنید. این برای نقاط منفی واقعا به من پاره پاره به دلیل آن hat.Jetzt من در مورد شخصیت های دوست: Hunter به من بسیار بسیار زیاد است، متاسفانه او خیلی کوتاه بود. همانطور که در بالا نشان داده شد، یکی ممکن است طول صحنه های hätte به جای شکارچی می توانید â € \"من مطمئن هستم که hätte کتاب ضربه nötigen اعطا کرد. او به نظر می رسد یک شخصیت بسیار جالب با بسیاری از عمق، اما این ging.Homer متاسفانه از دست داده و به Sascha من خیلی دوست داشت به طوری که یک € \"من نمی دانم که در آن به طبقه بندی آنها. آنها ممکن است بیشتر یا کمتر مناسب خوبی داشته باشد، اما به خصوص ساشا کمی بیش از حد حرف باقی مانده است unausgereift.Die درست هستند شده است، به خوبی در gepasst.Alles تاریخ در تمام کتاب بد نیست انجام داد، اما تا به کاستی های کوچک آن است. بنابراین مترو 2034 3 ستاره از من دریافت می کند. ***

مشاهده لینک اصلی
دوم سری شماره گیری مستمر و آتش سوزی از عواقب رنج می برد: این حدود 170 صفحه کوتاه تر از اول است. Jestliže PA ™ edeÅ¡lá Ä بازیگران proÅ¡la بازیگران عالی postapokaliptickà © آن زیر زمین، tentokrát PA ™ ABA\u003e ساعت odehrává تنها به\u003e چگونه بسیاری از málo stanicÃch. حتی شخصیت ها در مجموع هستند. Že به کارشناسی ارشد ©\u003e vation در اینجا زمان کار ™ e.Na طرف دوم و © تاکائو ما منقبض شده و آن این است که Å¡kodÄ\u003e است که مرموز Mystim-آمینو-až-NADP ™ به طور طبیعی که بازی های زیادی\u003e ¥ ضخامت فضای بیضی شکل از اولین کار. ترس از گذر از تونل ها بین ایستگاه ها بسیار مکانیکی است - این امر به دلیل خطر خطرناکی صورت می گیرد، ترس غیر منطقی در این زمینه زیاد نیست. أ کدا، این یکی از مواردی بود که در گذشته متر استفاده می شد. شخصیت های اصلی وجود داشت. روایت اصلی هومر، یک عنوان نامه نگار است. تنوع قابل ملاحظه ای دختر سعا است - عنصر زن در اصل من را از دست داده است. و، شگفت آور، یکی از آنها باز می شود، شخصیت سمت - Hunter، Hunter. اگر چه شکل vedlejÅ¡Ã اما výrazná و قدرتمند\u003e zasahujÃcà DA\u003e یک موسیقیدان لئونید (مشاهده اسپویلر) است [، nezvedený SYN رفیق موسکوینا (پنهان کردن اسپویلر)] مترو 2034. بر vacE provázanà © متر PA ™ ساخته شده است و آن را تحت تاثیر قرار جو زمین است. مردان وجود دارد، زنان، و از دست سوزاندن رایت می کنند. مهمتر از آنچه که در ایستگاه ها انجام می شود مهم تر است و نه آنچه که خارج از آن اتفاق می افتد. یک بار برای دال © ™، به jakých důvodů doÅ¡lo به ODA ™ Ãznutà sevastopolskaya ایستگاه از بقیه مترو vÅ¡echno آبگرم\u003e است به سرعت závÄ\u003e ری در © او، او به ناچار © STA ™ ETU .PA ™ ABA\u003e ساعت است که در واقع\u003e بسیاری\u003e © podobá خود پروستات خود EDA ™ - BYA ¥ برای دال © ™، ما زندگی می کنند že مترو به عنوان یک کل، فرد و ایستگاه های فردی © © از مردم محدود svými možnostmi و پماد، که در آن nacházejÃ. چه در یک طرف محدود است از سوی دیگر، به ما امید می دهد که ما باید در آینده یک داستان دیگر بسازیم، که فقط موضوع انتخاب نیست، اما خود dalÅ¡Ãm © bytným زیر اکوسیستم © مم © مترو مسکو او .------------ مترو 2033 نقد و بررسی A ~ ... ~ â ... A ~ ... ~ â ... A ~ ... مترو 2035 نقد و بررسی â ~ ... â ~ ...

مشاهده لینک اصلی
რრრ\"რრ• áƒ\u003e რრ• ლáƒ، áƒ\u003e რლრáƒ\" რრრ~ ~ ნრáƒ'რრáƒ\u003e რრáƒ-ლრáƒ\u003e რ\"რ¢ რრ2034-áƒ\u003e რ.რ\"ს წრ~ áƒ'ნრ~ @ áƒ\u003e áƒ\" რ¢ რრ2033 @ -რ~ ს რრ© რრ\"რ™ რ~ ~ ლრც რ~ რრრრ.რ£ ფრრრ™ რრáƒ'რ~ ~ რრ¥ ნრ\"áƒ'რáƒ\" áƒ، რ\"ს ყრფრ~ ~ ლრყრპრ~ რრ• áƒ\" ლრ~ ~ წრáƒ'ნრ~ რ\"რáƒ\u003e áƒ\" რ¢ რრრრ2033\u003e რ~ ს áƒ\u003e რ\"რáƒ\" áƒ'რáƒ\u003e რრ\"რ• შრáƒ- .პრ~ რრ• რ\"ლ წრ~ ~ áƒ'ნშრáƒ-რ• რ~ áƒ-ნ რáƒ\u003e áƒ\" რ¢ რáƒ، áƒ\u003e რ~ ~ წრსრ• ¥ რრ\"რშრსáƒ\u003e ყრრრáƒ\" რლრáƒ'რ~ რრ~ ნáƒ-რ\"რáƒ'რ~ ლáƒ\u003e რ~ ს პáƒ\" რსრნრ~ ~ ფრცრ~ რრ\"áƒ'რ£ ლრ~ áƒ، რ~ ს áƒ\u003e რრ¥ áƒ\u003e áƒ\" რ\"რ~ პáƒ\" რსრნრჟáƒ، სრ£ ნრ-რ¥ რრ• ს، ფრ~ რ¥ რრáƒ'ს، ცრცხლრáƒ'ს، áƒ\u003e რრ¥ áƒ\u003e რ\"áƒ\" რ\"áƒ'ს. áƒ\u003e რ\"რრáƒ\" რნრწრ~ ლშრ~ \"ს áƒ\" რáƒ-áƒ'რ• რრრრ~\u003e ~ რსრრ~ რ™ ¢ რრ\"რრ™ რრáƒ'რ£ ლრ~ რნ სრრრ\"რáƒ-რáƒ\" რრრრრ~ ს. áƒ-რ£ რ• რპრ~ რ\"ლ წრ~ ~ áƒ'ნშრáƒ\u003e რრ¥ áƒ\u003e áƒ\" რ\"áƒ\" რáƒ'რლáƒ\u003e რ~ ს áƒ\u003e áƒ-რ\"ლს áƒ\u003e áƒ\" რ¢ რრს რრ£ რ™ რს áƒ\u003e რრ• რ~ ცრს، áƒ\u003e რ\"რრáƒ\" რრწრ~ ~ áƒ'ნრ\u003e რრ£ რ™ რრ~ ს\u003e ხრლრრ\"პრრ¢ რრრნრწრ~ ლáƒ-áƒ\" რ• რ~ áƒ-რრრ\"áƒ\" áƒ'რ.რ~ ~ áƒ'რრ• რ\"შáƒ\" რ~ რ«áƒšáƒ\" áƒ'რრ~ áƒ-რ¥ რ• რს პრ\"რსრნრჟáƒ\" áƒ'áƒ-რ\". პრ~ რრ• რ\"ლრ~ ~ წრáƒ'ნრ~ სრრ• სáƒ\" áƒ'რრ\"რ• რრ~ ძ რლრ~ რნ სრრ~ ნრ¢ რ\"რáƒ\" სრრ\"რáƒ\" რსრáƒ\u003e რხსრრ• რრ\"áƒ'áƒ\" ლრ~ პრ\"რსრნრჟრ~ áƒ-. áƒ\u003e რრრ¢ რრხრნრ~ რრ\"რ| რ~ რს! áƒ\u003e რ\"რრáƒ\" რ™ წრ~ ~ áƒ'ნშრრ~ სრ£ ლ 5-6 პრ\"რსრნრჟრ~ áƒ، áƒ\u003e რáƒ-რ£ რ~ áƒ\u003e რ\"რ¢ áƒ\" სრ~ ნრწრ~ ~ ლრáƒ\u003e რსრწყრ\"ნრ~ რ¢ რ~ პრჟრ~ áƒ، ხშრ~ რრრ\"რ£ რáƒ'რლრáƒ\" ნრ\"რრ• áƒ\" áƒ'რ~ ს áƒ\u003e რáƒ\u003e შლრ\"ლრ~. ლრáƒ'რ~ რრ™ რ£ რრრ\"რ~ რ¥ ცáƒ\" რ• რ~ რნ რ\"რრ£ რáƒ-რრáƒ\u003e რ~ რნáƒ-áƒ\" რáƒ'რ~ áƒ\u003e რრ«áƒ რრ• áƒ\" áƒ'áƒ-، ყრრ• რ\"ლშáƒ\" áƒ\u003e áƒ-ხრ• რ\"რ• რშრ~ áƒ\u003e რრáƒ- © რ\"áƒ\u003e áƒ-რრ~ ნრáƒ'რძ ნრáƒ'რრ\"რ£ áƒ'რლშáƒ\" áƒ\u003e რრ¢ რ™ რ~ რ• რრრ• რáƒ'რ\"რáƒ\" რრ~ áƒ\u003e სრხრ£ რრ\"ს، რრც პრ~ რრ• áƒ\" ლრ~ ~ წრáƒ'ნრ~ ს áƒ\u003e რ\"რრ\"áƒ\" რáƒ-რრ• áƒ'რრ~ áƒ\u003e რრ£ რლრ\"ნáƒ\" ლრáƒ'რრ.რ™ რ~ რ\"áƒ\" რ• რ\"რრدر ~ Áƒ¡áƒ წყრ\"ნრ~ áƒ\u003e რáƒ\u003e áƒ\" ნრ¢ რ~: პრ~ რრ• რ\"ლრ~ ~ წრáƒ'ნრ~ ~ რსáƒ\" áƒ\u003e რ-რრ• რრ\"áƒ\" áƒ'áƒ، რრáƒ\u003e რშრ™ რრრრ\"áƒ\" ლრრ\"áƒ\" áƒ'რ~، რრრ| რც სრრ~ ნრ¢ რ\"რáƒ\" რ£ სრნრ\"რáƒ\u003e რხáƒ\" რ\"ს، რáƒ\" რáƒ\u003e რ~ რნრ\"áƒ'რ~ სრáƒ\" რრ@ ¨áƒ რ• რ\"áƒ'რ~ ს @ £ რრáƒ-áƒ\" რáƒ-რ£ áƒ'რნრ\"áƒ'რრ| რáƒ\u003e რრ• áƒ\" რ\"ს، áƒ، áƒ'რრრ«áƒ\" ლრ\"ს áƒ\" რ• სხáƒ. áƒ\u003e რ\"რრáƒ\" წრ~ ~ áƒ'ნრსრრ\"რáƒ-რáƒ\" რრრნრრ~ რრ™ რრ• რრშრ~ რშრ~ რრპრ~ რრ• რ\"áƒ-ლ წრ~ áƒ'ნრნ. სრრ\"რáƒ-რპáƒ\" რსრნრჟრ~ ც რ~ რ™ áƒ\u003e ხრლრრ\"áƒ\" რáƒ-რ~ რ- @ რدرجه سانتی რნრ¢ რ\"რრ~ @ .áƒ-რ£ áƒ\u003e ხრ\"áƒ\" რ• რ\"ლრáƒ'რშრ~ რრáƒ\u003e რ~ რ• რ~ რ| áƒ\" áƒ'áƒ- რრპრ\"რსრნრჟს რدرجه سانتی რნრ¢ რ\"რს áƒ\" რრدرجه سانتی რáƒ\u003e რ\"რრრსს\" ს წრ~ ~ áƒ'ნრრრრფრრრ\"რრრ• რრáƒ'áƒ. სრშრს (ლრრ\"რ¥ სრნáƒ\" რáƒ) პრ\"რსრნრჟრ~ რ™ რ~ სრáƒ\" რáƒ-რრ\"• ყრრ\"ლრáƒ-áƒ\" რ\"რ~ áƒ\" რ~ ~ რáƒ\u003e რ\"áƒ\" áƒ'რცრრ£ რ\"რáƒ'რ- პრáƒ\" რ¢ რ\"ნáƒ-რ~ რ£ ლრ~، რ™ რპრრ~ áƒ-რ£ ლრ~، რ© რáƒ\u003e რრ£ ყრლრ~ áƒ'რ\"áƒ'áƒ\" რ~، áƒ'რáƒ\u003e რრ£ ცრ\"რ\"ლრ~ áƒ\" რ£ სრლრ\"ლრ~ áƒ'რáƒ'áƒ، რრáƒ\u003e áƒ\" ლსრც რრრ£ ნრ\"áƒ، რ• áƒ\" რრ• რáƒ'რ~ áƒ'რ\". რრáƒ\u003e რ~ áƒ-ნს რრ\"áƒ\u003e სრხრ£ რáƒ\" áƒ'რრ\"რáƒ\u003e რრ~ ~ სრწრ~ ~ áƒ'ნშრ§áƒ ფნრსრლრ~ რრ£ რ\"რ£ áƒ'რáƒ'áƒ\" áƒ'რრ~ რრრ© რ\"áƒ\u003e áƒ-რ• რრ~ ~ ს.პრრ• რ\"რრლრ~ ~ წრáƒ'ნრ~ ~ რს სრ£ პáƒ\" სრრრ™ რრ~ áƒ-ხრ• რ~. áƒ\u003e რ• სáƒ'რსრ~ ~ წრáƒ'ნრ\"áƒ'რ~ ~ რშრ• რ~ რრ~ რáƒ-áƒ\" რáƒ\u003e რ~ ~ სრწრრ™ რ~ áƒ-ხრ• რრ£ რáƒ'რლრრ\"ძ რრლრ~ რნ \"რ~ áƒ\" რ~ ~ სრრáƒ\u003e რრ• ნრ\" áƒ'რრ~ ყრრ© რ\"áƒ\u003e áƒ-რ• რ~ ს. áƒ\u003e რ\"რ¢ რრრ™ 2034 რ~، ~ პრრრáƒ\" რრ\"რ© áƒ\" áƒ\u003e áƒ-რ• რ~ ს، ყრ• რ\"ლრáƒ-áƒ\" რ\"რ~ áƒ\" რ~ ~ რáƒ\u003e რ\"áƒ\" áƒ'რცრრ£ რ\"áƒ'რლრ~ რრ¢ áƒ\" რრრ¢ £ რრრშრ~. რრ• რ¢ რრáƒ\u003e რáƒ-რáƒ\u003e რსრრ~ სრ\"áƒ\u003e რრრ| ლრ~ რწრ~ რპრ~ რრ• áƒ\" ლრ~ წ რ~ ~ áƒ'ნრáƒ-، რრáƒ\u003e áƒ\u003e რ\"რრáƒ\" რრშრ~\u003e ~ ნრშნრ£ ლს áƒ-რ• რრ~ áƒ-ნრც რ• რ\"რშáƒ\" წრ• რ\"áƒ. რრ\"რლრ~ სრ¢ £ რრრáƒ\" áƒ-რ£ áƒ\u003e რ~ რ• რ£ რ\"áƒ'áƒ\" áƒ'რ~ áƒ- áƒ\u003e რ~ ს áƒ\u003e რ\" სრáƒ\u003e რ\"áƒ\" სრც რ~ რ™ რ• რ\"რáƒ\u003e რ~ რრ| წრ~ რ.რ~ áƒ\u003e áƒ\" რ\"რ~ áƒ، წრ~ ~ áƒ'ნრს áƒ'რáƒ\u003e რსრ• ლრ~ ს áƒ\u003e რ\"რáƒ\" რრ• რ¢ რრáƒ\u003e რსრრ™ áƒ\u003e რრრ~ რ¡áƒ ~ რ™ რრ~ რრ~ რ™ ¢ რáƒ\u003e რრ~ სáƒ\u003e რ~ ნრრ\"რშáƒ\" áƒ\u003e რ\"áƒ\" áƒ'რ~ ~ წრáƒ، ნრ~ áƒ\u003e რ¢ რრრ2035 სრ\"áƒ- რ© რრ• რáƒ\" რნრრ| რრ~ რრ¥ ნრ\"áƒ'áƒ.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب مترو 2034


 کتاب قصر شگفت انگیز 1
 کتاب مهمان
 کتاب تشپ کال
 کتاب کتابچه ی مخوف
 کتاب اکسیر جادویی
 کتاب تماشاخانه